سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























بر و بچز دبیرستان روشنگر

? ) بلوتوث باز ها
این قشر که بیشتر در مترو یافت میشوند در گوشه ای نشسته و اکثراً روی لبانشان لبخند پلیدی نقش بسته است، گوشی مورد علاق? آنها sonyericsson میباشد و گاهاً تا چند مموری موبایل در جیبهایشان پیدا میشود.

? ) عهد بوق ها
این افراد معتقدند که تا وقتی یک گوشی کار کند باید آن را نگه داشت، با چسب و هزار ترفند دیگر گوشی شان را سر پا نگه میدارند و وقتی شما و گوشی تان را میبینند سری به نشان? تأسف تکان میدهند و میگویند: ” مگه اون قبلیت چه ایرادی داشت ؟”

?) آیفون دارها
دو دسته هستند، دست? اول واقعاً شعورشون به استفاده از آیفون میرسد و به درستی از قابلیت های بالای این گوشی استفاده میکنند، اما دست? دوم افرادی هستند که تنها پول ِ لازم برای تهیه این گوشی را دارند و هدفشان نیز تنها یک چیز است: ” حسودیت شد ؟ ”

?) Black Berry دار ها
این قشر در ایران کمتر یافت میشوند، انسانهایی که زندگی شان کارشان است و سرشان را از گوشیشان بالا نمی آورند، مدام در حال ور رفتن با موبایلشان هستند و اکثراً کت و شلوار به تن دارند.

?) کمرآویز ها
این افراد نه تنها گوشی بلکه سایر وسایلشان را نیز با پوشش هایی زشت به کمربند خود آویزان میکنند. صدای باز شدن چسب جلد موبایشان هنگامی که میخواهند گوشیشان را جواب دهند باعث میشود که سرتان را به دیوار بکوبید !

?) خاموش نشدگان
آدمایی که تو تئاتر و سینما گوشی تلفنشان رو سایلنت نمیکنند و شما معمولاً به آنها چپ چپ نگاه میکنید، خب تا اینجای کار عیبی ندارد، شاید یادشان رفته باشد ! ولی وقتی با موبایلشان شروع به حرف زدن هم میکنند دیگر تحملشان سخت میشود …

?) بلندگویان
این کاربران معمولاً در محیط های سر بسته و تاکسی ها شروع به صحبت با موبایلشان میکنند و وای به روزی که با طرف مقابلشان اختلاف نظر داشته باشند و صدایشان را بالا ببرند ! در کل خیلی دوست دارند که بگویند: ” آره ! من خیلی آدم مهمی هستم ”

?) دو نفره ها
قشری نایاب اما موجود ! زوج هایی که برای نشان دادن اینکه چقدر با هم تفاهم دارند گوشی هایشان را با هم سِت میکنند ! یک مدل و حتی یک رنگ ! به شدت تهوع آور !

? ) اس ام اس باز ها
دو نوع هستند ! اول جوانانی که با دوستانشان در هرجا و هرمکان به اس ام اس بازی مشغول هستند، برایشان مهم نیست که در مهمانی هستند یا سر میز شام، موبایلشان دستشان است و اس ام اس شان را میدهند ! اما نوع دوم، میانسال هایی که به فرستادن جک های ?? سال پیش میپردازند و هنگامی که اس ام اسی هم برایشان می آید، در حالی که سیبیل هایشان در هوا تاب میخورد، قاه قاه میخندند، در موارد سیگاری جمع شدن خِلت در گلو موقع خنده هم مشاهده شده …

? ) دوربین به دست ها
در یک حادثه برایشان مهم نیست کسی احتیاج به کمک داشته باشد یا نه، اولین واکنششان در آوردن موبایل و فیلم گرفتن است ! برایشان مهم نیست که دستتان در دماغتان باشد، دوست دارند در آن لحظه از شما عکس بگیرند.

?? ) فیستول بندیلک دار ها
معمولاً در بین دختران یافت میشوند ! افرادی که آنقدر به گوشیشان تزئین آلات آویزان میکنند که گوشیشان آن بین گم میشود ! تلق تولوق ِ این وسایل برای اطرافیان چندان خوشآیند نیست.


نوشته شده در جمعه 89/11/1ساعت 11:49 صبح توسط خانم پاکنهاد| نظرات ( ) |