سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























بر و بچز دبیرستان روشنگر

    

باورش مشکل است، اما شد، این اتفاق افتاد، برای اولین بار در 20 سال اخیر هیچ اتوبوس شرکت واحدی پس از دیدار پرسپولیس و استقلال آسیب ندیده است، که جای بسی شگفتی دارد، شما باور می کنید... اما آنهایی که پس از بازی دیدند، نه صندلی اتوبوسی شکسته و نه ششیه ای خودشان نزدیک بود از تعجب ...


    یکی از رانندگان شرکت واحد می گفت: در سال های اخیر، هم شاهد خود بازی بودم و هم شاهد رفت و آمد تماشاگران ...


    اما، در مهر ماه 86 برای اولین بار بود که حتی یک آینه اتوبوس هم آسیب ندید، چه برسد به...
    جا دارد به کلیه عموم بگوییم یک اسپند درست و حسابی دود کنند...
    
    معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تماشاگران فهیم هر دو تیم پرافتخار استقلال و پیروزی که با اجابت درخواست مدیریت شهری گوشه‌ای از فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند، صمیمانه قدردانی کرد.


    به گزارش روابط عمومی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، این روابط عمومی با اشاره به این که خوشبختانه هیچ کدام از یک هزار و 400 دستگاه اتوبوس شرکت واحد که به بازی استقلال و پیروزی اعزام شدند صدمه ندیدند، از رفتار آگاهانه و هوشمندانه تماشاگران این دو تیم در پایان ماسبقه به نیکی یاد کرد.


    در این ارتباط معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نامه‌ای خطاب به مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تقدیر از اهتمام مدیریت و مسئولان شرکت واحد، به ویژه از زحمات تک تک رانندگان خدوم و شریف این شرکت که پس از سرویس‌دهی مطلوب به نمازگزاران در مراسم نماز عید سعید فطر، در ارائه خدمات به تماشاگران مسابقه استقلال ـ پیروزی هم از هیچ کوششی فروگذار نکردند، تشکر کرد.
    ‌جعفر تشکری هاشمی همچنین در نامه دیگری خطاب به فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تدابیر آن فرماندهی و مساعی پرسنل ‌این نیرو به ویژه عوامل راهنمایی و رانندگی که با حضور پرتعداد خود علاوه بر تأمین ایمنی عبور و مرور، نسبت به برقراری نظم و انضباط در محدوده مجموعه ورزشی آزادی و محورهای منتهی به آن ‌تلاش کردند نیز سپاسگزاری کرد.


    البته هر سال گفته می شد که شرکت واحد تهدید کرده است، برای بازی های آینده دربی، اتوبوسی واگذار نمی کند، اما در آخرین لحظات اتوبوس های بخت برگشته به پارکینگ ورزشگاه آزادی می رفتند و آسیب دیده باز می گشتند ... اما امسال...

به نقل از خانواده ی سبز


نوشته شده در دوشنبه 86/7/23ساعت 7:50 عصر توسط فاطمه| نظرات ( ) |